با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تجهیز کلاس‎های ششم مدارس عشایری به لپ تاپ
زیارت عاشورا

مدرسه عشایری

مدیر کل دفتر مناطق کمتر توسعه‎یافته و عشایر آموزش و پرورش گفت: به دلیل وجود درس کار و فناوری در پایه ششم، تاکید کرده ایم تا کلاس‎های این مقطع به لپ‎تاپ در سال تحصیلی جدید مجهز شود.

به نقل از مهر:علی‌نقی اظهار کرد: سال گذشته حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کامپیوتر در مدارس عشایری هزینه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کلاس‌های پایه ششم در مدارس عشایری به دلیل داشتن درس کار و فناوری تاکید داریم تا در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تمام کلاس‌ها به لپتاپ مجهز شوند.

مدیر کل دفتر امور مناطق کمترتوسعه یافته وعشایر وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: معلمان عشایری نیز دارای لپتاپ هستند تا با استفاده از نرم‌افزارهای موجود کمک آموزشی، آموزش ضمن خدمت خود را بگذرانند تا بتوانند درباره فناوری‌های جدید نیز با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: در سال تحصیلی ۹۳-۹۲، ۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه لپ تاپ در مدارس عشایری وجود داشت که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به ۳ هزار و ۱۶۹ دستگاه افزایش یافت و در بخش تجهیزات کامپیوتری و لپ تاپ در مدارس عشایری ۳۶ درصد افزایش رشد داشته ایم.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی ۹۳-۹۲، ۵ هزار و ۷۰۰ مدرسه عشایری وجود داشت که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ این تعداد به ۵ هزار و ۸۷۳ مدرسه رسید. در صورتی که نیروی انسانی جدید به آموزش و پرورش اضافه نشد.

یزدان‌پناه افزود: در سال تحصیلی ۹۳-۹۲، یک هزار و ۸۳ مدرسه کانکسی در بخش عشایری وجود داشت که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به یکهزار و ۱۳۴ کانکس افزایش یافت. به عبارتی دیگر ۵۱ مدرسه از چادر و کپر به کلاس‌های پیشساخته و کانکس تبدیل شدند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 22:30 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |